| 600 plazas! | |
|
+43LauraMartín ISA lauraa Iván# Juanitocalman Andreaa silviaslp anabel15 Fanny Jordi E. elena Mary kiike_0309 Toni lydia_12 Nebula Luis Oriolano Alba albaricoque Juanma Inma myriam neverland17 Carolinaa* Núria Nessie Ning Lora Rosana Nuria:) lemmonade celia Albita17 irene airun wiki lydia182 Sist Irati! tojuente Julieta Admin 47 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Núria
Nombre de missatges : 98 Data d'inscripció : 13/05/2010 Edad : 31
| Assumpte: Re: 600 plazas! Ds Maig 15, 2010 1:08 am | |
| Bona nit myriam! anemone que así ja em fet prou mal (15 pàgs...) Quins nervits!! Em consola saber que hi ha gent igual que jo! Gràcies i ja ens veiem, weno millor dit ja parlem! (voremos ja seria la bomba jeje) | |
|
| |
Núria
| Assumpte: Re: 600 plazas! Ds Maig 15, 2010 1:09 am | |
| Adeu a tu també tojuente! Ara si vaig a veure la serie! Petons!!! | |
|
| |
myriam
Nombre de missatges : 72 Data d'inscripció : 14/05/2010
| Assumpte: Re: 600 plazas! Ds Maig 15, 2010 1:10 am | |
| jaja ojala!! pero tranquila que algun dia segur em de quedar tots per a voremos, ya siga en Valencia en Inglaterra en Xixona, en Benidorm... jajaja
Bona nit!!
ja parlem promte!!
(dema quan entret els altre es quedaran bocabadats!!) jajaja | |
|
| |
tojuente
Nombre de missatges : 59 Data d'inscripció : 04/02/2010
| Assumpte: Re: 600 plazas! Ds Maig 15, 2010 1:30 am | |
| :O M'ausente un moment i tothom s'ha anat... xD Si que es van a sorprendre, de 3 pàgines a 15... jajajaja Bona nit a totes i espere que parlem altre dia | |
|
| |
irene
Nombre de missatges : 32 Data d'inscripció : 25/02/2010 Edad : 30
| Assumpte: Re: 600 plazas! Ds Maig 15, 2010 12:10 pm | |
| mare meuaa q es açò??? jajajaj mira si diguéreu coses ahir! bé que m'haguera agradat participar en eixa conversa, llàstima q no va poder ser - n'hi haura un altra no?? - jaja jo tb m'identifique en vosatros, en això d'escriure i la música, i m'ha fet gràcia un dels primers comentaris de Núria, en la pàgina 4 o aixina -com que escriguéreu tant - sobre el meu valencià jaja, la veritat és que tant de bó m'expressara com vosaltres xiques que m'ancanta com escriviu i les expressions que utilitzeu, però ,vaja, tojuente i jo som quasi del mateix poble i jo q sí q sóc valencianoparlant estic comdenada al valencià apitxat jajaja Espere q ens trobem tots connectats a la vegada. Un beset fortíssim a tots, als xarradors i xarradores d'ahir i als q no vam estar! | |
|
| |
myriam
Nombre de missatges : 72 Data d'inscripció : 14/05/2010
| Assumpte: Re: 600 plazas! Ds Maig 15, 2010 12:35 pm | |
| Irena clar que estornara a repetir!! i ja veuras com ne som molts mes!!! jajaja
ba xiquets que ya ens queda menys per saber-ho!!!
P.D Núria com queda el capitol??? jajaja
adeu, molts besets!! | |
|
| |
Nessie
Nombre de missatges : 33 Data d'inscripció : 08/05/2010 Edad : 31 Ubicació : ELX
| Assumpte: Re: 600 plazas! Ds Maig 15, 2010 1:26 pm | |
| déeeeeeeeu açò s'ha animat de més!! jajaja he hagut de llegir 11 pagines de colp!! vaig a posar tot el que he de dir xD 1er-La Jijonencaaaaa que bons estàn els gelatss. 2n-El que van fer a Alfàs del Pi es un flash mob 3er-jo tinc de nota mitja un 9,7, y exelent a angles, però la renta em falla, i aixó que no soc gens ric!! Mon pare treballa a l'hospital, li baixen el sou i damunt em tiraràn arrere amb la beca xDD. Crec que tinc 14 punts.. 4t-Francés no sec ni papa, done Alemany. 5é- SIIII SI US DONEN LA BECA PORTEU TURROOOOO (encara que siga estiu ) | |
|
| |
Núria
| Assumpte: Re: 600 plazas! Ds Maig 15, 2010 3:53 pm | |
| Bon dia M'acabe d'alçar i amb les lleganyes en la cara ja estic dels nervits de nouu! Aquest foro és de lo milloret!
No m'agobieu que si comence a clavar pastilles de torró i neveres amb gelats en la maleta, es capaç de que no em poguera emportar ni un calcetí a Anglaterra! jeje
Hola Irene!! Deuries d'haver-te ficat ahir en la tertulia, però tranqila dona que tenim temps de sobra per parlarrr! No deu ser tant roïn el teu valencià apitxat, segur que és una gràcia! Tu mira a Tojuente que és castellanoparlant i ell aí, qe ni se li nota, jeje! | |
|
| |
Núria
| Assumpte: Re: 600 plazas! Ds Maig 15, 2010 4:01 pm | |
| Si no vos ho voleu creure no vos ho cregau però, al final he somiat avui que em donaven la beca, però la nombre 599!! Ai després de parlar amb vosaltres encara vaig anar a molestar a ma mare una estona sobre la renta i això, que m'aclarira les possibilitats que tenia...! Si els pares són autònoms tens més possibilitats, la renta és més baixa.. Però mireu jo he tirat càlculs, i 600 són moltes beques, no tot el món treu les notases que per lo que veig traem jeje... i al meu insti l'hauràn presentada pos uns 6 només, ja sé que hi han molts pobles, però molta gent té pares com els de Myriam amb sou fixe i en rentes molt més altes... Además sempre es dóna gent de baixa... Animeuse!!! Ei Nessie! El Alemà té ser la bomba també n? La part negativa es que a vegades em recorda a Hitler... Aclaris-me una cosa, perquè ja no sé qui és xicon i qui xicona... Què ets? Noms massa complicats xe!jeje és broma! Tojuente d'on ve el teu nom?!?!? Desvelans el secret perfa! PD: Myriam açò és més gran que Alacant, al final no he vist encara el capitul. Has somiat en Anglaterra o cm? | |
|
| |
Núria
| Assumpte: Re: 600 plazas! Ds Maig 15, 2010 4:03 pm | |
| Volia dir pares com els de Irene perdó! | |
|
| |
Núria
| Assumpte: Re: 600 plazas! Ds Maig 15, 2010 4:07 pm | |
| Uai tampoc! volia dir pares com els de Nessie! No n'acerte ni una, quin embolic de noms! | |
|
| |
irene
| Assumpte: Re: 600 plazas! Ds Maig 15, 2010 4:38 pm | |
| sí en això tens tota la raó, noms molt complicats jeje, una pregunta l'administradora tb és una xica cm nosaltres nO? crec q me paregué llegir-ho en un missatge de myriam o no se, cm q m votí alguns comentaris no estic segura.
q mos donen a tots la beca i q mos toqe en el mateix puesto, i fem fotos i festa i de tot. Sabeu? crec q amb el foro m'estic obsesionant més, tinc més ganes encara d saber JA els resultats i de coneixer-vos jaja segur q tb vos passara jeje | |
|
| |
Nessie
Nombre de missatges : 33 Data d'inscripció : 08/05/2010 Edad : 31 Ubicació : ELX
| Assumpte: Re: 600 plazas! Ds Maig 15, 2010 4:42 pm | |
| - Núria escrigué:
- Si no vos ho voleu creure no vos ho cregau però, al final he somiat avui que em donaven la beca, però la nombre 599!! Ai després de parlar amb vosaltres encara vaig anar a molestar a ma mare una estona sobre la renta i això, que m'aclarira les possibilitats que tenia...!
Si els pares són autònoms tens més possibilitats, la renta és més baixa..
Però mireu jo he tirat càlculs, i 600 són moltes beques, no tot el món treu les notases que per lo que veig traem jeje... i al meu insti l'hauràn presentada pos uns 6 només, ja sé que hi han molts pobles, però molta gent té pares com els de Myriam amb sou fixe i en rentes molt més altes... Además sempre es dóna gent de baixa... Animeuse!!!
Ei Nessie! El Alemà té ser la bomba també n? La part negativa es que a vegades em recorda a Hitler... Aclaris-me una cosa, perquè ja no sé qui és xicon i qui xicona... Què ets? Noms massa complicats xe!jeje és broma! Tojuente d'on ve el teu nom?!?!? Desvelans el secret perfa!
PD: Myriam açò és més gran que Alacant, al final no he vist encara el capitul. Has somiat en Anglaterra o cm? Sóc home, i em dic Alvaro, no Nessie L'alemany és la canya, a mi no em recorda a Hitler, més aviat em recorda com ha prosperat el païs després de la guerra. Per cert, mon pare es funcionari, però el sou s'el menegen una muntonada! I ma mare te una tendeta de mobles i no cobra massa... Però bé, a veure si tenim sort | |
|
| |
Núria
| Assumpte: Re: 600 plazas! Ds Maig 15, 2010 4:43 pm | |
| Ei irene, sí estàs en lo cert, a mi almenys em passa el mateix!
Sobre el teu dubte... Jo vaig tindre el mateix, i Admin me ho va cnt:
Núria escribió: Uai! Però qui és el Admin este?? Jo em pensava que era de la alta burocràcia, que no podia parlar amb nosaltres!! Per què té el blau més fosquet...??
Ja ho he dit per ahí darrere, sóc una xica como tots vosaltres, no us asusteu xD i tinc el blau més fosquet perquè sóc l'administradora i creadora del foro (sí, mireu si tinc il·lusió que el vaig crear una vesprada d'avorriment). Estaria bé conéixer experiències de gent que ja hi haja anat altres anys, jo la veritat es que no deixe de mirar les webs i el correu per si de cas avisen que ha eixit la resolució, i si no me la donen puff.. No pense eixir en tot l'estiu de casa, quina depressió. De totes formes ho he calculat i tinc el total de punts, 20 de 20, que sembla que per a triomfar en aquestes coses s'ha de ser llest i pobre, eh? Jajajaja! | |
|
| |
airun
Nombre de missatges : 62 Data d'inscripció : 24/02/2010
| Assumpte: Re: 600 plazas! Ds Maig 15, 2010 4:44 pm | |
| Mare meuaaaaa!! Aso que es¿? en una vesprada neu muntat una!!!
Be, com van els nervis?¿
Nuria et conteste ara pero ho escrivires fa moltes pagines... precipitat em referia a que en un sol mes jo no puc organisarmeu tot!! maleta, dines... aiii!! Necesite organitzarme en temps!!!
He vist que parlaveu de destins... a mi magrada Southampton, Bournemouth, Portsmouth o alun d'aquestos pobles de la costa...
Besotss a tots!! I sort aquesta setmana!! | |
|
| |
Nessie
| Assumpte: Re: 600 plazas! Ds Maig 15, 2010 4:47 pm | |
| xiqueteees que les beques son per al regne unit!! no mes anglaterraaa edimburg és genial, gales será bonic i el sud d'anglaterra supose que també estarà bé | |
|
| |
airun
| Assumpte: Re: 600 plazas! Ds Maig 15, 2010 4:49 pm | |
| A mi man dit que a Escocia l'accent es molt tancat... Gales tambe magradaria i el sud d'Anglaterra es la meua preferència!!! | |
|
| |
Núria
| Assumpte: Re: 600 plazas! Ds Maig 15, 2010 4:51 pm | |
| Dons clar que sí! Tenim que ser positius nois!!! Ei airun quan de temps! Si que la vam fer grossa, ací es que en coincidir uns quants ja la tenim!! Aleshores et passa com a mi, pensava que ho deies en un altre sentit, jo necessite 1 mes per la maleta i un altre per la preparació mental! Nessie crec q tens possibilitats! Bon dia a tots per cert! | |
|
| |
Núria
| Assumpte: Re: 600 plazas! Ds Maig 15, 2010 4:52 pm | |
| Sñi el sud és el millor, sobretot perquè tenim aí propet la capital jeje. En un trenet anem i mos trobem en el big ben! | |
|
| |
Nessie
| Assumpte: Re: 600 plazas! Ds Maig 15, 2010 4:53 pm | |
| - airun escrigué:
- A mi man dit que a Escocia l'accent es molt tancat...
Gales tambe magradaria i el sud d'Anglaterra es la meua preferència!!! jo vaig estar a edimburg fa uns anys i l'accent es gracios, potser s'entenga inclús més, pareix un accent més espanyol i tot. i a l'estiu la temperatura es mes agradable al sud. ehh i sinó ens anem a irlanda del nord | |
|
| |
airun
| Assumpte: Re: 600 plazas! Ds Maig 15, 2010 4:53 pm | |
| No fa tant de temps pero ahir fereu moltes pagines!! Aixo de la renta com ho mireu? Yo tinc 10 punts en les notes... pero fluixexe en la renta... com es calcula? si si BON DIA!!! | |
|
| |
Núria
| Assumpte: Re: 600 plazas! Ds Maig 15, 2010 4:55 pm | |
| Si a londonderry! | |
|
| |
irene
| Assumpte: Re: 600 plazas! Ds Maig 15, 2010 4:56 pm | |
| ei qno s'ha pujat el meu missatge! | |
|
| |
Nessie
| Assumpte: Re: 600 plazas! Ds Maig 15, 2010 4:56 pm | |
| 3. La puntuación sobre la renta se obtendrá de dividir la renta familiar entre todos los miembros de la familia. De acuerdo con la cantidad obtenida a partir de esta división, se otorgará la puntuación siguiente: Hasta 6.500 € 10 puntos « 7.500 € 9 puntos « 8.500 € 8 puntos « 9.500 € 7 puntos « 10.500 € 6 puntos « 11.500 € 5 puntos « 12.500 € 4 puntos « 13.500 € 3 puntos « 14.500 € 2 puntos « 15.500 € 1 punto | |
|
| |
tojuente
Nombre de missatges : 59 Data d'inscripció : 04/02/2010
| Assumpte: Re: 600 plazas! Ds Maig 15, 2010 4:57 pm | |
| El secret del meu nom? jajajaj Tojuente ve d'un mot que em va possar ma tia quan tenia 6 anys. Un dia vaig registrarme a una pagina i com no savia que nom possarme , vaig possarme aquest i ara ho posse en tot els llocs jajaja Però el meu nom és Fernando Per cert, es per TOT el regne unit? Jo pensava que nomes era per Anglaterra!! jajajaja Home, escocia i gales tenen que ser bonics, pero no crec que com siguen com anglaterra, amb les cases del parlament, el london eye, i tot allo. A mes, no crec que siga a gales, perque crec que no parlen exactament el mateix idioma, com a moolt, serà a escocia | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: 600 plazas! | |
| |
|
| |
| 600 plazas! | |
|