EUROCURSOS 2010
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum dels Eurocursos 2010 de l'IVAJ a Regne Unit i França
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 600 plazas!

Ir abajo 
+43
LauraMartín
ISA
lauraa
Iván#
Juanitocalman
Andreaa
silviaslp
anabel15
Fanny
Jordi E.
elena
Mary
kiike_0309
Toni
lydia_12
Nebula
Luis
Oriolano
Alba
albaricoque
Juanma
Inma
myriam
neverland17
Carolinaa*
Núria
Nessie
Ning
Lora
Rosana
Nuria:)
lemmonade
celia
Albita17
irene
airun
wiki
lydia182
Sist
Irati!
tojuente
Julieta
Admin
47 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20  Següent
AutorMissatge
Núria




Nombre de missatges : 98
Data d'inscripció : 13/05/2010
Edad : 30

600 plazas! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 600 plazas!   600 plazas! - Página 3 EmptyDv Maig 14, 2010 9:06 pm

Eh, dons no ho fas mal home...! (si es que eres home, que tojuente jo no sé lo que és) Només t'ha faltat dir en més de "da" "dóna"... xd! Però que no passa res jo a voltes mescle els dos i m'ix cada parida...! Embarassed

Lo que hi ha que vore és si ens aclarem amb l'anglés, que després de prepararte i d'estudiar arribes allí i et solten 4 frases ametrallaes i no sas si dirli "¿eh?" "com?" "can you repeat?".. jeje! Com aneu de nivell per ací????

Sóc la N de primer cognom!! Algú més...? Estic lluny de la F de airun i myriam, xo propet de Tojuente i Admin jejjeje...
Tornar a dalt Ir abajo
myriam




Nombre de missatges : 72
Data d'inscripció : 14/05/2010

600 plazas! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 600 plazas!   600 plazas! - Página 3 EmptyDv Maig 14, 2010 9:09 pm

hola núria!!!
pos no creges que de ingles... tens rao que si escomensen a parlarnos apresa no entenem res!!!
pero si fa falta parlarem per signes!!! algo farem no?? jejeje

aixi que airun tambe es de la F??
entonses ens veurem si ens donen la beca...!! jaja
Tornar a dalt Ir abajo
Núria




Nombre de missatges : 98
Data d'inscripció : 13/05/2010
Edad : 30

600 plazas! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 600 plazas!   600 plazas! - Página 3 EmptyDv Maig 14, 2010 9:11 pm

Benvinguda de part meva també myriam!! No et preocupes que jo em vaig registrar air (que tenia por de fer-ho i tot), i porte una animalada de missatges ja!

Ací, si has demanat una beca, i estàs dels nervits, no et fa falta més! Açò s'ha fet per a que gent com nosaltres compartisca les experiències!!
Tornar a dalt Ir abajo
tojuente




Nombre de missatges : 59
Data d'inscripció : 04/02/2010

600 plazas! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 600 plazas!   600 plazas! - Página 3 EmptyDv Maig 14, 2010 9:12 pm

Tojuente es de chico jajaja
(Lo de "da" en vez de "dona" es un error grave eh... Sad jajjaja)

Yo el ingles creo que lo llevo bastante bien, porque veo series y pelis en ingles subtitulado (no me entero mucho si no lleva subtitulos... xD Aunque a veces si que cojo algunas frases)
Hace poco vino a mi instituto un hombre que hablaba solo ingles, no sabia español y si hablaba lento se le entendia perfectamente...
Si hablaba rapido, no se le cogia ni una jajajajaj

Pero , como dice myriam, se tendrá que hablar por gestos mas de una vez xD
Tornar a dalt Ir abajo
myriam




Nombre de missatges : 72
Data d'inscripció : 14/05/2010

600 plazas! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 600 plazas!   600 plazas! - Página 3 EmptyDv Maig 14, 2010 9:18 pm

aixo crec...
pero ya ens les apanyarem si es que ens la donen!!!

jo em bax fer les ilusions desdel primer dia, i ara si hem diuen que no... no se el que faré!!!

conec a xent que ja a anat altre anys i el segon dia es van oedre... pero aixo es facil de dir, nomes I'm lost, un mapa, i ya tantenen!!!
Tornar a dalt Ir abajo
tojuente




Nombre de missatges : 59
Data d'inscripció : 04/02/2010

600 plazas! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 600 plazas!   600 plazas! - Página 3 EmptyDv Maig 14, 2010 9:21 pm

Yo, despues de haber pedido la beca, a mis amigos les decia
Si me la dan: Me da un ataque al corazon de la emocion y no voy a poder ir
Si no me la dan: me deprimiré tanto que tendré depresion
Asi que, NO VOY A IR!! jajajaja
Es una parida, lose, pero me salia solo jajajaja
Tornar a dalt Ir abajo
Núria




Nombre de missatges : 98
Data d'inscripció : 13/05/2010
Edad : 30

600 plazas! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 600 plazas!   600 plazas! - Página 3 EmptyDv Maig 14, 2010 9:23 pm

Síí!! Jajaja per mímica si es necessari!! Ei però et dic una cosa fer amics i eixes coses també és important... i si damunt dons millorem l'anglés, dons la bomba! Pensa que allí està tot en anglés: tele, cartells, periòdics... Ens espavilarem com siga!! I 20 hores setmanals de classes amb natius... M'han dit que en lo que t'ensenyes ací en un curs, t'ho ensenyes alli en un mes.

Jo ja no sé que fer estic baixant-me totes les lletres de les cansons en anglés que tinc a l'ordinador...!

Myriam tu no pararas molt lluny, per la forma en la que parles.. dient "entonces" (en més de "aleshores") i ixes coses que dic jo tamé... d qina comarca ets??
Tornar a dalt Ir abajo
myriam




Nombre de missatges : 72
Data d'inscripció : 14/05/2010

600 plazas! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 600 plazas!   600 plazas! - Página 3 EmptyDv Maig 14, 2010 9:28 pm

yo soc de Valencia, dún poblet que es diu Guadassuar...
i tens rao ya ens aspabilarem com siga!!! ja que no ens queda un altra!!!
i si jo també pense que nomes per fer amics ja aniria, ja que anem a coneixer a molta gent!!!
i si ens la donen quan ens trobem alli els del foro, voreu el lo be que ens ho anem a pasar!!!
malegre moolt de haber trobat aquesta pagina!!!
Tornar a dalt Ir abajo
myriam




Nombre de missatges : 72
Data d'inscripció : 14/05/2010

600 plazas! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 600 plazas!   600 plazas! - Página 3 EmptyDv Maig 14, 2010 9:29 pm

Tojuente coinsidisc amb tu... si me la donen em muic de la emocio i si no també de la tristesa!!! jajaja
Tornar a dalt Ir abajo
Núria




Nombre de missatges : 98
Data d'inscripció : 13/05/2010
Edad : 30

600 plazas! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 600 plazas!   600 plazas! - Página 3 EmptyDv Maig 14, 2010 9:31 pm

Sí! jaja estic amb tu! si em diuen que me l'ha donen trobe que el meu cap no es capaç de assimilar eixa informació...! Tinc que estar dins l'avió a deu kilòmetres en l'aire per dir: "Vale, estic complint el meu somni, estic volant cap a Inglaterra"

No pergues la ilusió myriam!! La vida és ilusió!! Si després ens emportem el xasco almenys ens ho hem passat bé imaninant-ho...!jeje i si ens la donen pues AIXO QUE ENS EMPORTEM ILUSIÓ+VIATJE...

Jo ho tinc clar, vas dient a tota hora: "Can you speak slowler please?" i apañat!!!
Tornar a dalt Ir abajo
tojuente




Nombre de missatges : 59
Data d'inscripció : 04/02/2010

600 plazas! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 600 plazas!   600 plazas! - Página 3 EmptyDv Maig 14, 2010 9:32 pm

Yo , ademas de aprender ingles, quiero conocer a mucha gente, que tampoco conozco a mucha la verdad xD

Me han dicho que cuando llegas alli te hacen como una pequeña prueba de nivel para valorar lo que sabes, para asi hacer los grupos
Asi que ahora ya si que nose si se forman grupos con lo de los apellidos o con el nivel :s

Muic? (es la primera vez que escucho esa palabra :O jajajaja)
Significa morir?
Sois valencianoparlants?

Nuria, si le dices eso no va a saber que le dices , que los ingleses son muy tiquismiquis a la hora de hablar jajajaja (es slowly, no slowler)
Tornar a dalt Ir abajo
myriam




Nombre de missatges : 72
Data d'inscripció : 14/05/2010

600 plazas! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 600 plazas!   600 plazas! - Página 3 EmptyDv Maig 14, 2010 9:37 pm

jjajaja
nuria pensem el mateix!!!
sempre ha sigut el meu somni anar a Inglaterra, ja que m'agrada molt, encara que no e anat mai!!! ajaja
pero m'encanta viajar i seria un somni fet realitat!!!!
esque ens eu pasariem mooooooooolt be!!!!
i tens rao amb la frase: can you speak slowly, please? , sa regla tot!!!!!

i per cert yo tambe senc ara la musica de l'ordinador que tinc en ingles, i em fixe mes per intentar entendreu i hem baixe la lletra!!!
Tornar a dalt Ir abajo
myriam




Nombre de missatges : 72
Data d'inscripció : 14/05/2010

600 plazas! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 600 plazas!   600 plazas! - Página 3 EmptyDv Maig 14, 2010 9:39 pm

si lo siento se me olvida que todos no hablan valenciano.... significa morir...
apartir de ahora en castellano para que lo entiendan todos!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Núria




Nombre de missatges : 98
Data d'inscripció : 13/05/2010
Edad : 30

600 plazas! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 600 plazas!   600 plazas! - Página 3 EmptyDv Maig 14, 2010 9:42 pm

Uai nena!! Pos si estàs allà dalt!! J sóc de l'Alacantí...!
Q pena weno xo si segur que ens embotisen en un avió gigante de Jumbo disos!!! També em pareix una bona idea la del foro aquest!!!


Muic és una d'eixes paraules que sé el que son però que no gaste mai, es "muero" sí... Per allí d'alt es gasten ixes coses, igual que irene que he vist que ha posat "registrí"jaja jo com a molt dic "vaig registrar"...

Tindré en compte el detall tojuente...
Tornar a dalt Ir abajo
tojuente




Nombre de missatges : 59
Data d'inscripció : 04/02/2010

600 plazas! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 600 plazas!   600 plazas! - Página 3 EmptyDv Maig 14, 2010 9:45 pm

Nono, myriam, parla valencià jajaja
Només volia saber si eixa paraula significava "morir", que no la havia escoltat mai
Vaig a intentar parlar valencià jo també, va, em vaig a solidaritzar! jajajaj
Tornar a dalt Ir abajo
Admin
Admin



Nombre de missatges : 12
Data d'inscripció : 04/01/2010

600 plazas! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 600 plazas!   600 plazas! - Página 3 EmptyDv Maig 14, 2010 9:47 pm

Ah, millor si parleu tots valencià! Very Happy Jo sóc de la comarca de l'Horta Nord, d'un poblet al costat de València capital, Tavernes Blanques.
No pot quedar molt, com a màxim ho han de dir el dia 26, perquè en la resolució inicial deia que màxim tres mesos des de la finalització del termini d'entrega de les sol·licituds.
Ja veig que per ací estem tots molt nerviosos ehhh xD
Tornar a dalt Ir abajo
https://eurocursos2010.el-foro.net
tojuente




Nombre de missatges : 59
Data d'inscripció : 04/02/2010

600 plazas! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 600 plazas!   600 plazas! - Página 3 EmptyDv Maig 14, 2010 9:50 pm

Ara mateix no sé de que comarca soc! jajaja
Soc d'Aldaia. Sé que és Horta, però no se si es sud o nord Shocked jaja

Jo con que em diguen prompte si vaig o no vaig em conforme (no sé si esta oració està be escrita... xD), per que tinc uns nervis damunt que pa que jajaja
Tornar a dalt Ir abajo
Núria




Nombre de missatges : 98
Data d'inscripció : 13/05/2010
Edad : 30

600 plazas! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 600 plazas!   600 plazas! - Página 3 EmptyDv Maig 14, 2010 9:52 pm

Eh que si a alguien le sabe mal o algo, a tu tojuente o algo, tampoco me importa hablar en castellano! Yo esque entré ayer aquí y vi que los mensajes que habían estaban todos en castellano xo a alguien se le escapaba algo en valenciano... Y dije: "avoràs ara estrene jo un missatge en valencià i segur que més de un es posa a parlar-lo, i weno ha fet algo de efecte... "

Jo es que en les meves amigues i tot pues parle valencià i em fa gràcia vore que gent de l'altra punta també en parla. Xo así en el poble meu bilingüisme vamos!

No sé que passa que per inèrcia la gent entra a estos llocs i parla castellà "per si acàs"...
Tornar a dalt Ir abajo
myriam




Nombre de missatges : 72
Data d'inscripció : 14/05/2010

600 plazas! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 600 plazas!   600 plazas! - Página 3 EmptyDv Maig 14, 2010 9:52 pm

si estem un poc lluny, pero segur que si ens la donen ens vorem tots, al menys en l'aeroport!!!
i ja ens inventarem una contraseña o alguna cosa per a saber que som nosaltres!!! ajajaj

clar tojuente aixi practiques!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
tojuente




Nombre de missatges : 59
Data d'inscripció : 04/02/2010

600 plazas! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 600 plazas!   600 plazas! - Página 3 EmptyDv Maig 14, 2010 9:56 pm

No no! Parleu parleu, aixi practique com diu Myriam jajaja
Al meu poble no es parla valencià, per aixó parle en castella, però a mi el valencià m'agrada molt i m'agradaria moltissim tenir familia que parle valencià per parlar amb ells, però no la tinc, aixi que... no parle quasi res.
Jo crec que quan ens diguen la resolució, tendrien que agregar-nos al msn i parlar tots en conversacions d'aquestes de 5 o 6 persones jajaja i aixi ens diem entre nossaltres que ens anem a possar de roba i tot alló per reconeixer-nos.
Tornar a dalt Ir abajo
myriam




Nombre de missatges : 72
Data d'inscripció : 14/05/2010

600 plazas! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 600 plazas!   600 plazas! - Página 3 EmptyDv Maig 14, 2010 10:00 pm

pos practica amb nosaltres home!!

i quant arribem alli ya ens coneixem tots!!

ah!! i a qui no ens la donen, pos ens que el recors d'aquest foro i als qui els agen donat la beca ya ens contaran les esperiencies!!!
mentrestant asi estem... posantnos nerviosos i fentmos ilusions com diu nuria!!
Tornar a dalt Ir abajo
Núria




Nombre de missatges : 98
Data d'inscripció : 13/05/2010
Edad : 30

600 plazas! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 600 plazas!   600 plazas! - Página 3 EmptyDv Maig 14, 2010 10:01 pm

Uai! Però qui és el Admin este?? Jo em pensava que era de la alta buròcracia, que no podia parlar amb nosaltres!! Per què té el blau més fosquet...??

He llegit per ahí que el més habitual es que isquen a finals de maig...

Asò és un sin vivir, jo és que ja no sé quantes possibilitats tinc... Les notes estupendes xo i la renta??
Mira si resulta que estic forrà i no ho sabia, vaig i li dic a ma mare qe faja el favor de vore q passa, li tire les culpes i prou, que faja el favor de enviar-me per lliure o lo que siga XO QUE PER LA MORT DE DÉU ESTA ANGOIXA I ESTA IL·LUSIÓ Q TINC NO HI HA QUI ME LES LLEVEEEE!!!

Aiii esteu posant-me més nerviosa encara, que asò va enseriooooo... ahh... anglaterraaaa...!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
myriam




Nombre de missatges : 72
Data d'inscripció : 14/05/2010

600 plazas! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 600 plazas!   600 plazas! - Página 3 EmptyDv Maig 14, 2010 10:04 pm

tens rao cada vegada estic mes nerviosa!!!!!!!
aso no pot continuar aixi!!!! me va a agarrar algo!!!


que!! i si som rics i no ens em enterat??? jajajaja


ens la tenen que donar presisisim!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
tojuente




Nombre de missatges : 59
Data d'inscripció : 04/02/2010

600 plazas! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 600 plazas!   600 plazas! - Página 3 EmptyDv Maig 14, 2010 10:06 pm

És LA admin , estic rodejat de xiques!! jajajaja

Jo tinc un embolic amb la puntuació.
Que nota conta, la de angles o totes juntes?
Per que jo en angles molt be, pero en les demes... Tinc bona nota, pero no tanta com en angles... xD
Tornar a dalt Ir abajo
Admin
Admin



Nombre de missatges : 12
Data d'inscripció : 04/01/2010

600 plazas! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 600 plazas!   600 plazas! - Página 3 EmptyDv Maig 14, 2010 10:10 pm

Núria escrigué:
Uai! Però qui és el Admin este?? Jo em pensava que era de la alta buròcracia, que no podia parlar amb nosaltres!! Per què té el blau més fosquet...??
Ja ho he dit per ahí darrere, sóc una xica como tots vosaltres, no us asusteu xD i tinc el blau més fosquet perquè sóc l'administradora i creadora del foro (sí, mireu si tinc il·lusió que el vaig crear una vesprada d'avorriment). Estaria bé conéixer experiències de gent que ja hi haja anat altres anys, jo la veritat es que no deixe de mirar les webs i el correu per si de cas avisen que ha eixit la resolució, i si no me la donen puff.. No pense eixir en tot l'estiu de casa, quina depressió. De totes formes ho he calculat i tinc el total de punts, 20 de 20, que sembla que per a triomfar en aquestes coses s'ha de ser llest i pobre, eh? Jajajaja!
Tornar a dalt Ir abajo
https://eurocursos2010.el-foro.net
Contenido patrocinado





600 plazas! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 600 plazas!   600 plazas! - Página 3 Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
600 plazas!
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 20Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20  Següent
 Temas similares
-
» 70 plazas!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
EUROCURSOS 2010 :: Eurocursos 2010 :: Regne Unit-
Canviar a: