EUROCURSOS 2010
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum dels Eurocursos 2010 de l'IVAJ a Regne Unit i França
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Anem coneixent-nos gent!

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Jordi E.




Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 19/05/2010
Edad : 30
Ubicació : Burriana, Castelló

Anem coneixent-nos gent! Empty
MissatgeAssumpte: Anem coneixent-nos gent!   Anem coneixent-nos gent! EmptyDj Maig 20, 2010 12:48 am

Si va per cognoms m'agradaria coneixer a gent abans d'anar! Perquè no conec a ningú i me dona un poc de palo!
Si voleu començar amb els Tuentis i això jo el deixe ací escrit i qui vulga afegir-me endavant! Això si, poseu de comentari alguna cosa dels Eurocursos ja que si no no acceptaré! El meu Tuenti es Jordi Escribà Tornador
AH! M'he fixat que xics no hi han practicament! Si es que... els pocs que som ben acompanyats anirem!
Per cert! Algú sap alguna cosa de les beques MEC! Perquè jo estic esperant a veure que diuen i si també me l'han concedida possiblement renunciava a esta... Alguna idea de quan donaran els resultats?
Vinga gent! En ganes de que arribe ja! Smile
Tornar a dalt Ir abajo
wiki




Nombre de missatges : 9
Data d'inscripció : 06/02/2010
Edad : 30
Ubicació : Alicante

Anem coneixent-nos gent! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Anem coneixent-nos gent!   Anem coneixent-nos gent! EmptyDj Maig 20, 2010 11:29 pm

Holaa Jordii!

A mi también me gustaría conocer a alguien antes de ir, así vamos con algo más de confianza. Mi apellido empieza por la G, bueno está relativamente cerca del tuyo xDD

Am por cierto, mi nombre es Sandra, que mi nick es un tanto "rarito" xDD, no se en qué estaba pensando el día en que me hice la cuenta xD

Si alguien quiere mi tuenti, que me escriba un privado!

Un besiiito!
Tornar a dalt Ir abajo
Lidia




Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 08/06/2010

Anem coneixent-nos gent! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Anem coneixent-nos gent!   Anem coneixent-nos gent! EmptyDt Jun 08, 2010 6:52 pm

Hola! Jo també vaig de viatge Very Happy

Sandra i Jordi, d'on sou? Jo tampoc conec a ningú.. :S

Per cert, algú sap si anem a anar a Anglaterra o a Irlanda? Sabeu si ens donaran a escollir??

Jo no tinc tuenti, pero sóc Lidia Mulet, anirem per cognoms?

1besett a tots, qe ja ens anem cap allà d'ací no res! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
laura93




Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 19/06/2010
Ubicació : València

Anem coneixent-nos gent! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Anem coneixent-nos gent!   Anem coneixent-nos gent! EmptyDs Jun 19, 2010 12:32 am

Acabe de trobar el grup de tuenti d'Eurocursos. Però encara no conec a ningú. Sóc Laura Sánchez (hi ha més de 500, estic en la ret Serpis).
Tinc ganes de que siga 22 i saber on anem els de València!
Tornar a dalt Ir abajo
belen




Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 08/06/2010
Edad : 31

Anem coneixent-nos gent! Empty
MissatgeAssumpte: BELEN   Anem coneixent-nos gent! EmptyDs Jun 19, 2010 3:35 pm

aiii jo també tinc ganes de que arribe el dimarts...que ja saben tots on van menys els valencians jeje!
jo soc belen catala, si voleu agregueume al tuenti, xo poseu q sou de eurocursos!
vaig a buscar el tuenti eixe! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Anem coneixent-nos gent! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Anem coneixent-nos gent!   Anem coneixent-nos gent! Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Anem coneixent-nos gent!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
EUROCURSOS 2010 :: Eurocursos 2010 :: Regne Unit-
Canviar a: